27 december 2010

Tillbaka

Idag är ännu en annan-dag, och man börjar äntligen komma tillbaka till verkligheten lite grann, efter den stora besvikelsen över att man inte fick någon badboll eller boxen med den anrika tv-serien från år 1987 vid namn "Varuhuset" i julklapp i år heller.. Jag har nämligen aldrig sett serien i och med att den gick innan min födsel, men Tobbe såg den under sin uppväxt och har pratat så himla mycket om den, och säger att jag bara MÅSTE se den.. Och när den nu äntligen kom ut på DVD-BOX så fick jag ett enormt ha begär.. Jag kanske får den nästa jul, HOPPAS, HOPPAS....




God fortsättning och hoppas att ni inte känner er för sura i magen nu efter jul (som tydligen är väldigt vanligt enligt vad Borås Tidning skriver idag) So long.

http://www.bt.se/nyheter/sur-jul-for-magen(2225923).gm

Inga kommentarer: