18 augusti 2010

Tack Anders Kärrman!

Jag läste Borås Tidning igår, där det stod att Protekos VD, sparkas och polisanmäls.. Tråkigt när det blir så, men faktum är att det borde kanske redan skett för ett år sedan. Jag sökte en utbildning på Proteko, som innefattade en butikschefs utbildning, då samma VD sa till mig att jag hade bristande kompetens för utbildningen? Ledsen över mitt avslag bestämde jag mig för att starta egen butik i stället, och det har ju visat sig vara ett bra drag.. Så härmed vill jag tacka Anders för att jag inte blev antagen på utbildningen, på grund utav min-bristande -kompetens-inom-området. Nu fick jag chansen att lära mig ALLA dom saker jag inte kunde tidigare i verkliga livet! Tack Anders, det är din förtjänst att Modefabriken idag existerar! / Adam

1 kommentar:

Fredrik sa...

Gött att du inte kom in Adam! Tack Anders även från mig...