21 juni 2010

Back in business

Det är ju märkligt egentligen, reser man ca 2 timmar söderut så är man inte längre i kontakt med omvärlden. Mobilen har ingen täckning och frågar man efter internet så får man ett gutturalt ljud till svar. Jag är ju dessutom så väluppfostrad så jag skulle ju aldrig få för mig att fråga igen om jag inte hör, ni kan ju alltid fråga Adam om det.
I alla fall, nu står jag här, på hustaket strax utanför Båstad för att få optimal hastighet på bredbandet. Butiken är up and running och den är så galet fin. Adam och jag känner oss som stolta föräldrar och jag tycker så mycket om vår lilla avkomma här att jag bestämt mig för att stanna hela veckan. Denna vecka blir det därför SummerTees utan mig, däremot drar jag igång SummerTees Båstad Edition här imorrn. Det kan nog också bli ett himla liv det också. Har ni vägarna förbi tycker jag absolut att ni ska dyka in och se hur det ser här också. Tills dess att ni kommer förbi och tittar till oss så får ni här en sneak peek på hur mysigt det går att göra av 38 kvm.Och ja, det är jag som håller kameran snett. För övrigt skyller jag bildkvalitén på Apple.

Ps. Jag har fan badat i havet. High five.

/T

Inga kommentarer: