28 juni 2010

Vi lever!!

Trots bloggkoma så är vi nu åter. Man ska egentligen inte leta undanflykter, men här kommer en ändå; det var midsommar och vi tog lite i våra ögon, välförtjänt ledigt.
Torsdagen var fantastisk, både i Borås och Båstad. Fredagen plockade Johan Lindeberg och jag blommor och rastade hundar. Sen cyklade vi hem till Henke Larsson men när inte han öppnade (jag anar att han och Johan har en beef) så tog vi istället oss till prinsessan Madeleines sommarhus. Förresten Adam, hon hälsar så jättegott och lovar att komma in i sommar, hon har inte kunnat sluta tänka på dig. Fredagen fortsatte sedan med att bygga midsommarstång, Lördagen var vi tvungna att åka till skolan ett tag. Där briljerade jag från min plats längst fram i klassrummet.
A-barn till vänster


Innan vi tröttnade på att vänta på Henke. Tittar ni noga ser ni honom bakom gardinen på övervåningen.

Som vanligt så blev det problem när fordonet skulle underhållas.

Men det var dennas sommars semester. Imorrn är det dags för SummerTees igen på Vinci, så vi ses då och jag lovar att berätta allt jag inte fick plats med här.
Ok hej då

Inga kommentarer: