9 november 2010

Adam är lyckligare än på länge

Detta har förstås flera anledningar; snön har fallit (vilket jag anar är en av anledningarna till att han inte är på jobbet än. Jag hörde dock ett himla tjoande bland pulkorna vid Vattentornet som var misstänkt likt Adams.), hans favoritlag Gais klarade sig kvar i Allsvenskan och fram för allt; vi har ett nytt superfint kassasystem. Vi har nu möjlighet att scanna kläderna istället för att skriva in varje artikel. Första gången Adam fick prova detta yttrade han följande:
- Shit, jag kände mig skitcool när jag scannade jeansen hon köpte!
- Vad menar du? frågade jag.
- Nä men alltså, det var jävligt ballt att scanna.
Gulligt säger jag och tycker att ni borde komma in och spana på de nya, fina kvittona. Ta det lugnt i snökaozet nu.

En orsak till eufori

Inga kommentarer: