15 september 2010

En dementi, eller förtydligande kanske man kan kalla det

När Adam lade upp en bild på mig från skolfotot i tvåan, gottade han sig rejält och sa att så ful har jag aldrig varit. Fair enough, det har jag kanske inte. Samtidigt är jag ju på många sätt lite som Superman, det studsar bara bort från mig.
Hämnden är ju som bekant ljuv och därför lade jag i söndags upp smått fantastiska bilder på Adam som väl i ärlighetens namn inte är så smickrande. Efter massiva påtryckningar vill jag nu förtydliga att Adam inte sökt till någon dokusåpa och att bilderna är ganska gamla, närmare bestämt åtta år gamla. Det såg bara ut som att han ville göra det. Vi har ju alla som bekant varit unga och tagit våra snedsteg. Så Adam, sitter du och trycker på fler roliga bilder på mig, så vet du att jag har ett helt bibliotek med aldrig helfestliga bilder på dig. Ok, nu fortsätter vi att skylta om med nyheter från Twist & Tango, Alternative, Saint Tropez, Palladium, dr.denim och Stylein.
Ok hej då

Inga kommentarer: