4 september 2010

Mannen myten legenden

Många säger att det var bättre förr.. I vissa avseenden stämmer det självklart, men inte hos den här mannen. Det finns nämligen en liten grej som jag har hållit inne på ganska länge, ett foto.. Jag har haft det som ett wild-card nu en längre tid, som en försvars mekanism om något skulle vändas mot mig. I ett sådant läge kan jag alltid rikta fokus mot något annat, genom att publicera fotot i något media sammanhang. Ibland händer det att jag tar upp fotot ur fickan och tar en titt på det och skrattar lite för mig själv.. Det är nämligen helt fantastiskt roligt.
För sisådär 9 år sedan gick Tobbe i trean på Almås, han jobbade på JC, hade rakat ett jack i ena ögonbrynet, och en hajtand runt halsen och han kan faktiskt varit den coolaste killen i stan på den tiden. Det handlar om att ge och ta och jag vet att jag kommer att få smaka på min egen medicin igenom detta, men jag kan faktiskt inte låta bli. Trevlig helg. peace, love and understanding /Adam.

Inga kommentarer: