12 september 2010

Karma

En gång i tiden, för inte sådär väldans länge sedan, drömde Adam om att bli känd. Han älskade David Beckham mer än något annat, spelade in eurodisco med kompisar och sökte till allt från Idol till Big Brother. Vi diskuterade detta över några öl häromdagen, och Adam bekände då att han även sökt till "Kungarna av Tylösand". Detta på grund av att "Jersey shore" inte tar emot deltagare som inte bor i USA. Nu kom ju dessvärre inte Adam med, men jag lyckades genom att ringa runt lite få tag i bilderna som han skickade med sina ansökningar. Av dom att döma är det ju i mina ögon mycket märkligt att han inte kom med.

Jag håller tummarna för att din Paradise Hotell-tripp blir kanon Adam!
/Tobbe

1 kommentar:

Eric sa...

Vart får jag tag på den klockan, kan jag köpa den hos er?