8 september 2010

Storhetsvansinne

I söndags hjälpte Adam en gemensam vän att måla, borra, spika, tapetsera och såna roliga saker man gör när man flyttat till ny lägenhet. Jag säger inte att det beror på ångorna från färgen, men något sorts rus måste Adam ha befunnit sig under när följande konversation utspelade sig i måndags;
A- Mina gamla Vans gick sönder i går. Men jag tänkte att det gör inget nu när vi har Converse också, för jag är ju lite av en Converse-kille. Vet du varför?
T- Nä berätta.
A- Jo men jag är ju en rocker, en rockstjärna. Det är ju många som tycker det. Typ att jag är lik Kurt Cobain får jag ju höra jätteofta.
T- Nä det får du inte.
A- JO, du är mer en Vans-kille, lite mer low-key liksom.
T- Mmm okej...

Jag kände här att diskussionen inte gick och vinna och fortsatte därför att packa upp nyheterna från Hope, Saint Tropez och Nudie. Gott folk, idag är det lill-lördag och vi har partystassen på Modefabriken.
Vi ses sen

Inga kommentarer: